Pāriet uz lapas saturu

Korporatīvo klientu atbalsta speciālists/-e

Meklējam Baltijas korporatīvā biznesa atbalsta komandā motivētu, enerģisku un rūpīgu kolēģi.

Pieteikties

Labumu grozs:

Citadele nosaka arvien jaunus Baltijas banku nozares standartus – mēs veicinām inovācijas un radām iespējas attīstībai. Pievienojoties mūsu komandai, tevi sagaida:

icon

Papildu brīvdienas

Izmantojiet iespēju atpūsties – četras papildu atvaļinājuma diena, kā arī viena diena brīvprātīgajam darbam, lai atbalstītu sev un sabiedrībai svarīgas labo darbu iniciatīvas.

icon

Darbs no mājām vai biroja

Izbaudi elastību veidot savu darba dienu, līdzsvarojot laiku starp mājām un biroju atbilstoši savai lomai un atbildībām.

icon

Elastīgs darba laiks

Sāc savu darba dienu, kad tev ērtāk, – 8.00 vai 9.30, izvēle ir tavā ziņā.

icon

Aktivitātes labbūtībai

Darbā vari apmeklēt, jogu, funkcionālos treniņus, izmantot atpūtu masāžas krēslā, cienāties ar augļiem birojā un izbaudīt citas iniciatīvas, kas palīdz justies labi gan fiziski, gan mentāli.

icon

Nepārtraukta izaugsme un mācīšanās

Tava izaugsme sekmē mūsu izaugsmi. Pērn Gada laikā mūsu komanda veltīja 11 100 stundu apmācībām un kursiem, lai attīstītu prasmes un veicinātu profesionālo izaugsmi.

icon

Īpaši piedāvājumi bankas produktiem

Esi mūsu klients vai apsver par tādu kļūt? Izmanto īpašus piedāvājumus mūsu bankas produktiem, tostarp lieto C prime karti bez mēneša maksas.

Vairāk par vakanci

icon

Ikdienas pienākumi

  • Sagatavot kreditēšanas darījumu dokumentus, līgumu, maksājuma uzdevumus, maksājumu grafiku un citu dokumentu projektus;

  • Identificēt mākslīgā intelekta (AI) rīku izmantošanas iespējas ikdienas pienākumu veikšanai un procesu uzlabošanai;

  • Nodrošināt līgumu saskaņošanu ar citām Bankas struktūrvienībām, sagatavot dažāda veida atskaites, kā arī sniegt cita veida atbalstu;

  • Sadarboties ar klientu darījumu vadītājiem;

  • Aktīvi komunicēt ar klientiem, lai nodrošinātu izcilu apkalpošanas servisu;

  • Atalgojums sākot no 1500 - 1800 EUR bruto, atkarībā no pieredzes un atbilstības, kā arī sociālās garantijas.

icon

Nepieciešamās iemaņas

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība attiecīgajā jomā;

  • Precizitāte un spēja sastrādāties ar kolēģiem un panākt rezultātu;

  • Labas analītiskās spējas un spēja patstāvīgi organizēt savu darbu;

  • Datorprasmes (MS Office) labā lietotāja līmenī;

  •  Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutiski/ rakstiski, sadarbībai ar Grupas un Baltijas kolēģiem, kā arī iekšējo dokumentu un rīku lietošanai;

  • Pieredze darbā ar dokumentu apstrādi un izpratne par kreditēšanas jomu, tiks uzskatīta par priekšrocību;

  • Pieredze mākslīgā intelekta (AI) rīku izmantošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Vai šis izklausās pēc tevis?

Piesakies tagad un pievienojies 1300 kolēģu komandai Baltijā.

Mūsu atlases process

Mums ir svarīgi, lai mūsu kandidāti izprot atlases procesua un zina, ko sagaidīt katrā no tiem. Jautājumu vai neskaidrību gadījumā mūsu talantu projektu vadītāji sniegs nepieciešamo atbalstu.

image

Pieteikums

Lielākoties aktīvu atlases procesui uzsākam vidēji vienu līdz divu nedēļu pēc darba sludinājuma publicēšanas. Attiecīgi atteikumu vai uzaicinājumu uz sarunu saņemsi ne ātrāk kā divas nedēļas kopš sludinājuma publicēšanas.

image

CV izvērtēšana

Atbildi sniegsim neatkarīgi no rezultāta. Ja neesi saņēmis e-pastu ar atbildi, tas nozīmē, ka vēl izvērtējam kandidātus vai atlases process ir procesā.

image

Intervija

Atkarībā no amata prasībām un specifikas interviju posms parasti sastāv no vienas vai divām atlases kārtām. Pirmā saruna tiek organizēta tiešsaistē, bet  fināla intervija notiek klātienē, iespējams, ar  praktisko uzdevumu.

image

Lēmums

Noslēdzoties atlasei, arī pēc intervijas posmiem jebkurā gadījumā sniegsim tev atbildi. Ja izrādīsies, ka esam atraduši viens otru, mēs pārbaudīsim informāciju un atsauksmes par tevi. Ja viss būs kārtībā, nosūtīsim tev piedāvājumu un cerēsim, ka pievienosies mums, lai turpmāk radītu iespējas kopā!

chat logo