Kā pieteikties Citadele Phone POS?

Kā sākt lietot Citadele Phone POS?

  • Lejuplādē Citadele Phone POS un tapXphone lietotnes savā Android telefonā vai planšetdatorā
  • Atver Citadele Phone POS lietotni un izvēlies “Ienākt”
  • Piešķir lietotnei visas nepieciešamās piekļuves atļaujas, iepazīsties un apstiprini licences līguma noteikumus
  • Ievadi lietotājvārdu, kas būs jūsu e-pasts, kuru norādījāt Pieteikumā par Citadeles Phone POS pieslēgšanu. Pieslēdzoties lietotnei pirmo reizi, parole ir tāda pati kā lietotājvārds. Pēc pirmās pieslēgšanas lietotnei, paroli var nomainīt.
  • Ievadi inicializācijas kodu, ko saņēmi e-pastā (kuru norādīji pakalpojuma pieslēgšanas līgumā) no Citadeles
  • Ievadi aktivizācijas kodu, ko saņēmi e-pastā (kuru norādīji pakalpojuma pieslēgšanas līgumā) no Citadeles
  • Vari sākt pieņemt maksājumus!

Svarīgi atcerēties!

  • Vienai ierīcei drīkst pievienot tikai vienu termināli.
  • Ja tev ir vairākas ierīces, tad sākotnēji katrā ierīcē ir jāaktivizē terminālis, izmantojot galvenā lietotāja lietotājvārdu un paroli. Pēc tam ierīci var dot lietošanai citam lietotājam.
  • Ja ierīci izmantos cits lietotājs, tad sākotnēji Tirgotāja portālā ir jāizveido tam profils, norādot lietotājvārdu un nomainot statusu uz “Aktīvs”. Lietotājam pirmo reizi pieslēdzoties lietotnei, parole jāievada tāda pati kā lietotājvārds. Pēc tam paroli var nomainīt uz citu.
  • Ja lietotājs būs aizmirsis paroli, to var atjaunot Tirgotāja portālā. Jāņem vērā, ka atjaunotā parole netiks sūtīta lietotājam, bet tā būs vienāda ar lietotājvārdu.

Ja neizdodas lejuplādēt lietotnes:

Pārliecinies, ka:

  • ierīce darbojas ar Android 10.0 vai jaunākas versijas operētājsistēmu
  • ierīce atbalsta NFC funkciju
  • ierīce spēj piekļūt “Google Play”.

Izmantojot lietotni, nedrīkst:

  • atslēgt lietotnei sākotnēji piešķirtās atļaujas
  • pārslēgties dalītā ekrāna režīmā (split screen mode)
  • izmantot foto/video kameru (gan priekšējo, gan aizmugurējo) redzamajā vai slēptajā režīmā
  • mēģināt uztaisīt ekrānā redzamā satura ekrānkopiju vai ierakstīt tā video
  • izmantot mobilo ierīču tālvadības lietotnes (piemēram, “TeamViewer”, “AirDroid”)
  • atļaut “tapXphone” lietotnes logu pārsegt citu lietotņu/sistēmu funkciju logiem

Ja neizdodas pieņemt maksājumu:

  1. Pārliecinies, ka ir aktivizēts NFC modulis un lietotnei ir piešķirta atļauja izmantot NFC
  2. Pievērs uzmanību, vai klientam uz kartes ir bezkontakta maksājumu zīme un/vai palūdz klientam pārbaudīt, vai bezkontakta maksājumu funkcija nav atslēgta
  3. Iespējams maksājumu karte ir noņemta pārāk ātri. Palūdz klientam pietuvināt karti un nenoņemt to, līdz ekrānā parādās uzraksts, ka karte ir veiksmīgi nolasīta
  4. Karte nav pielikta pie NFC moduļa. Atrodi ierīcē NFC moduļa atrašanās vietu, kur tiek uztverts visspēcīgākais antenas signāls karšu nolasīšanai
  5. Izmantotā maksājumu karte pieder pie neatbalstītas maksājumu sistēmas. Maksājumu terminālī ir iespējams norēķināties ar VISA un Mastercard kartēm
  6. Priekšmeti bloķē signālu starp ierīci un maksājumu karti. Noņem priekšmetus, kas var ietekmēt maksājumu kartes apstrādi. Tas var būt, piemēram, ierīces korpusa aizsargapvalks

Tirgotāja portālā tu vari:

  1. Pievienot jaunus portāla lietotājus un pārvaldīt esošus
  2. Pārvaldīt ierīces un termināļus, pievienot vai atvienot maksājumu termināli no vienas mobilās ierīces un sasaistīt to ar citu ierīci
  3. Apskatīt visus darījumus, kas veikti lietotnē

Lai reģistrētos portālā, ir jāievada:

  • lietotāja vārdu - e-pasta adresi, kuru norādīji iesniegumā par maksājumu karšu pieņemšanu un pieņemšanas iekārtu nomu
  • paroli - tiks nosūtīta uz e-pasta adresi, kuru norādīji iesniegumā par maksājumu karšu pieņemšanu un pieņemšanas iekārtu nomu

Ja esi aizmirsis Tirgotāja portāla paroli, tad galvenajā logā izvēlies Paroles atjaunošanu. Jauna parole tiks nosūtīta uz Pieteikumā par pakalpojuma pieslēgšanu noradīto e-pastu.