Norēķinu karte darbiniekiem

Pārskaitiet darbinieku algu vienas bankas ietvaros

Piesakies konsultācijai

  • Ietaupiet līdzekļus un laiku, maksājot algas vienas bankas ietvaros
  • Mūsdienīga internetbanka uzņēmuma finanšu pārvaldīšanai
  • Darbiniekiem iespēja izmantot visas Citadele klientu priekšrocības
  • Palīdzēsim ar karšu pasūtīšanu un nepieciešamajiem dokumentiem

Ieguvumi darbiniekiem

  • Norēķinu karte ar bezkontakta funkcionalitāti vai e-talonu
  • Bez maksas 5x mēnesī nauda bankomātos visā pasaulē
  • Atlaides pie sadarbības partneriem
  • Citadeles mobilā aplikācija ar iebūvētu autorizācijas ierīci MobileSCAN

Nepieciešamie dokumenti:

Esošiem Bankas klientiem:

  • Uzņēmuma pārstāvja (-u) identifikācijas dokuments (-i) – pase vai ID karte;
  • Kartes lietotāja identifikācijas dokuments – pase vai ID karte.

Potenciāliem bankas klientiem:

  • Uzņēmuma reģistrācijas apliecība vai Uzņēmumu reģistra (UR) lēmums par komercsabiedrības ierakstīšanu Komercreģistrā*;
  • Uzņēmuma pārstāvju pilnvaru apstiprinošie dokumenti (piem. UR lēmums vai izziņa)*;
  • Kartes lietotāja identifikācijas dokuments – pase vai ID karte;
  • Uzņēmuma pārstāvja (-u) identifikācijas dokuments (-i) – pase vai ID karte.

* Ja Jums nav pieejami minētie dokumenti, Banka piedāvā iespēju aizstāt šos dokumentus ar izrakstu no Lursoft datu bāzes. Šī pakalpojuma cena ir 7.50 EUR. Noformējot kādu no uzņēmuma komplektiem, šis pakalpojums tiks nodrošināts bez maksas.

Pieteikties kartei

Vēlaties uzzināt vairāk?

Zvaniet vai rakstiet

67010000