Interaktīvais palīgs

Pārsniegts viena maksājuma (transakcijas) limits

Ja, veicot maksājumu internetbankā, tev parādījās brīdinājums, ka ir pārsniegts vienas transakcijas limits, vispirms pārbaudi, kādi maksājumu limiti ir tavām autorizācijas ierīcēm.

Lai pārbaudītu savas autorizācijas ierīces (kodu kartes, kodu kalkulatora vai MobileSCAN) maksājumu limitus pieslēdzies internetbankai.

Pēc pieslēgšanās internetbankas sākumlapā kreisajā pusē izvēlies sadaļu Darījumu limiti.
Šajā sadaļā redzēsi visas savas internetbankas autorizācijas ierīces un to maksājumu limitus: gan viena maksājuma limitu, gan dienas maksājumu limitus. 

Ja izmanto MobileSCAN, tad Citadeles lietotnē arī vari aplūkot tā maksājuma limitus. Instrukcija Android telefoniem šeit, bet iOS šeit.

Ja maksājuma summa, ko vēlies pārskaitīt, ir lielāka, nekā tavas autorizācijas ierīces (kodu kartes, kodu kalkulatora vai MobileSCAN) limits, ir iespējami vairāki situācijas risinājumi:

  1. Katrai ierīcei ir savs limits - tu vari sadalīt maksājumu daļās.
    Piemēram, tev ir jāpārskaita 4000 EUR un tev ir kodu karte ar limitu 3000 EUR, kā arī MobileSCAN ar limitu 3000 EUR. Pieslēdzies ar Kodu karti un pārskaiti 2000 EUR, atslēdzies, tad pieslēdzies ar MobileSCAN un pārskaiti vēl 2000 EUR. Ar divām ierīcēm divos maksājumos tev sanāks pārskaitīt nepieciešamo summu.
  2. Sadali maksājumu vairākās dienās.
    Piemēram, tev ir jāpārskaita 4000 EUR un tev ir tikai MobileSCAN ar limitu 3000 EUR. Pārskaiti šodien 2000 EUR un rīt vēl 2000 EUR.

Ja tomēr nav iespējams dalīt maksājumu, izskati iespēju attālināti palielināt pārskaitījumu limitus autorizācijas ierīcei MobileSCAN. Vairāk par MobileSCAN pieslēgšanu un limitu paaugstināšanu.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?