Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai mobilajai lietotnei?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Kāda situācija ir gadījusies?

Traucējumi pieslēgties mobilajai lietotnei - Lietotājs nav identificēts

Pārbaudi ievadīto lietotājvārdu un paroli. Izmanto "actiņas" simbolu, lai pārliecinātos, ka ievadītā parole ir pareiza. Pārliecinies, ka parole nav ievadīta ar slēptiem, neredzamiem simboliem. Slēpti simboli parolē bieži vien var rasties, ja parole netiek ievadīta, bet gan iekopēta paroles laukā. Pārbaudi, vai pirms un pēc lietotājvārda nav tukšuma zīmes.

Internetbankas Pieslēgšanās vārdu vari noskaidrot parakstītajā iesniegumā "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu".

Ja parole ir nepareiza, izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - atver Citadeles internetbanku pārlūkprogrammā (mājaslapā) nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā skatā un seko norādēm.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?