Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai mobilajai lietotnei?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Kur iespējams atrast savu internetbankas lietotājvārdu?

Savu internetbankas lietotājvārdu izveidoji, kad bankā aizpildīji iesniegumu ar nosaukumu "Iesniegums par Citadeles internetbankas pieslēgšanu". Savu internetbankas lietotājvārdu vari atrast šī iesnieguma sadaļā "Autorizācijas ierīces veids".

Ja par Citadeles klientu esi kļuvis attālināti, savu internetbankas lietotājvārdu atradīsi iesniegumā ar nosaukumu "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu", kuru parakstīji kurjera klātbūtnē. Ja par klientu kļuvi, izmantojot mobilo lietotni un saņemot karti pa pastu, savu internetbankas lietotājvārdu saņēmi īsziņā uz norādīto kontakttālruni.

Ja nav iespējams atrast iesniegumu, kurā norādīts tavs internetbankas lietotājvārds, nepieciešams ierasties kādā no Citadeles filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja tev ir pieejama Citadeles lietotne, autorizējies tajā, noklikšķini uz Mans profils ikonas, tur būs norādīs tavs Pieslēgšanās vārds.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Lai varētu izmantot mobilo lietotni, ienāc internetbankā un aizpildi klienta anketu

Ievadot lietotājvārdu un paroli, parādās paziņojums: Lai varētu izmantot mobilo lietotni, ienāc internetbankā un aizpildi klienta anketu.
Nepieciešams pieslēgties internetbankai online.citadele.lv datorā vai no telefona pārlūka un tur aizpildīt klienta anketu, lai varētu turpināt lietot bankas pakalpojumus. Klienta anketas atjaunināšana katram klientam ir obligāta reizi gadā, to nosaka likumu prasības.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?