Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai mobilajai lietotnei?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Kur iespējams atrast savu internetbankas lietotājvārdu?

Savu internetbankas lietotājvārdu izveidoji, kad bankā aizpildīji iesniegumu ar nosaukumu "Iesniegums par Citadeles internetbankas pieslēgšanu". Savu internetbankas lietotājvārdu vari atrast šī iesnieguma sadaļā "Autorizācijas ierīces veids".

Ja par Citadeles klientu esi kļuvis attālināti, savu internetbankas lietotājvārdu atradīsi iesniegumā ar nosaukumu "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu", kuru parakstīji kurjera klātbūtnē. Ja par klientu kļuvi, izmantojot mobilo lietotni un saņemot karti pa pastu, savu internetbankas lietotājvārdu saņēmi īsziņā uz norādīto kontakttālruni.

Ja nav iespējams atrast iesniegumu, kurā norādīts tavs internetbankas lietotājvārds, nepieciešams ierasties kādā no Citadeles filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja tev ir pieejama Citadeles lietotne, autorizējies tajā, noklikšķini uz Mans profils ikonas, tur būs norādīs tavs Pieslēgšanās vārds.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Vai tev ir pieejams kodu kalkulators vai kodu karte?

Lai risinātu jautājumu, aicinām ar mums sazināties

Tev ir gadījusies nestandarta situācija, ko ar interaktīvo palīgu nevarēsim atrisināt, tāpēc aicinām ar mums sazināties, zvanot +371 6701 0000.
Sarunas laikā mēs pārliecināmies, ka zvani tu un esi kartes/konta īpašnieks. Aplūkojot informāciju bankas sistēmās, varēsim sniegt tev detalizētu atbildi, kā rīkoties.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?