Kādi pakalpojumi ir pieejami attālināti?

Lielākā daļa Citadeles pakalpojumu ir pieejami attālināti. Ja neatrodi sev nepieciešamo pakalpojumu mobilās lietotnes vai internetbankas sadaļā, zvani mums +371 6701 0000.

Maksā rēķinus attālināti

Apmaksā rēķinus ātri, ērti un vienkārši internetbankā vai mobilajā lietotnē, kur visu diennakti pieejami zibmaksājumi – situācijām, kad pārskaitījums nevar gaidīt.

Īpašs piedāvājums senioriem – rēķinu apmaksa telefoniski! Ārkārtas situācijas laikā viena rēķina apmaksa telefoniski maksā 0.38 EUR. Lai saņemtu pakalpojumu:

  • Zvani uz klientu atbalsta centru 6701 0000 un identificē sevi ar vārdu, uzvārdu un personas kodu
  • Izvēlies kādu no apstiprināto saņēmēju saraksta un nosauc summu. Skatīt saņēmēju sarakstu
  • Banka veiks pārskaitījumu no tava konta.

Klientu atbalsts 24/7

Arī ārkārtas situācijā saviem klientiem esam pieejami visu diennakti vairākos kanālos:

  • Mobilās lietotnes čatā
  • Saziņa rakstiski WhatsApp - +371 286 60011
  • Saziņa ar konsultantiem iespējama arī internetbankas sarakstē
  • Mājaslapas čatā
  • Facebook Messenger sarakstē
  • Viber sarakstē
  • 24/7 attālinātā klientu apkalpošana - +371 6701 0000

Mobilā lietotne

Bankas filiāle tavā kabatā. Apskati ātro atlikumu, veic maksājumus un pārvaldi kartes. Vari aktivizēt, bloķēt kartes vai nomainīt PIN kodu, arī tad, ja neatceries veco

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Zvani 6701 0000 vai raksti info@citadele.lv