Kādi pakalpojumi ir pieejami attālināti?

Lielākā daļa Citadeles pakalpojumu ir pieejami attālināti. Ja neatrodi sev nepieciešamo pakalpojumu mobilās lietotnes vai internetbankas sadaļā, zvani mums +371 6701 0000.

Maksā rēķinus attālināti

Apmaksā rēķinus ātri, ērti un vienkārši internetbankā vai mobilajā lietotnē, kur visu diennakti pieejami zibmaksājumi – situācijām, kad pārskaitījums nevar gaidīt.

Īpašs piedāvājums senioriem – rēķinu apmaksa telefoniski! Ārkārtas situācijas laikā viena rēķina apmaksa telefoniski maksā 0.38 EUR. Lai saņemtu pakalpojumu:

  • Zvani uz klientu atbalsta centru 6701 0000 un identificē sevi ar vārdu, uzvārdu un personas kodu
  • Izvēlies kādu no apstiprināto saņēmēju saraksta un nosauc summu. Skatīt saņēmēju sarakstu
  • Banka veiks pārskaitījumu no tava konta.

Klientu atbalsts 24/7

Arī ārkārtas situācijā saviem klientiem esam pieejami visu diennakti vairākos kanālos:

  • Mobilās lietotnes čatā
  • Saziņa rakstiski WhatsApp - +371 286 60011
  • Saziņa ar konsultantiem iespējama arī internetbankas sarakstē
  • Mājaslapas čatā
  • Facebook Messenger sarakstē
  • Viber sarakstē
  • 24/7 attālinātā klientu apkalpošana - +371 6701 0000

Mobilā lietotne

Bankas filiāle tavā kabatā. Apskati ātro atlikumu, veic maksājumus un pārvaldi kartes. Vari aktivizēt, bloķēt kartes vai nomainīt PIN kodu, arī tad, ja neatceries veco