Kā tiks veikta klientu apkalpošana Citadeles filiālēs?

Ievērojot valdības noteiktos piesardzības pasākumus COVID-19 izplatības ierobežošanai, Citadeles filiāles un klientu apkalpošanas centri no 20.03.2020 pāries uz darbu pēc iepriekšēja pieraksta – tikai tiem pakalpojumiem, kuru pieejamība bez klātienes kontakta nav iespējama.

Pirms doties uz filiāli, lai saņemtu pakalpojumu klātienē, aicinām noskaidrot, vai konkrētais pakalpojums nav pieejams attālināti – mājas lapā, internetbankā, mobilajā lietotnē vai attālinātajā filiālē. To iespējams izdarīt apmeklējot bankas mājaslapu. Klientu ērtībai ir izveidots pārskats par pakalpojumiem, kuri pieejami attālināti.

Lai pieteiktos klātienes apkalpošanai, nepieciešams zvanīt attālinātajam klientu apkalpošanas centram +371 6701 0000. Klientiem būs jāaizpilda anketa, kas apliecina, ka: 1) neesat bijis ārpus valsts pēdējo 14 dienu laikā, 2) Jums nav bijis kontakts ar COVID-19 pacientu vai tā apkārtējiem cilvēkiem, 3) Jūs jūtaties labi – nav slimības pazīmju.

Klientu apkalpošanas centri "Akropole", "Alfa", "Mols", "Origo", "Spice Home", "Domina" un "Deglavs" darba dienās strādās saīsinātu darba laiku no plkst. 11:00 līdz 19:00, taču brīvdienās būs slēgti.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Zvani 6701 0000 vai raksti info@citadele.lv