Maksājumu kartes

Lidojuma aizkavēšanās

Kas tiek apdrošināts?
- regulārā reisa aizkavēšanās vai atcelšana no klienta gribas neatkarīgu iemeslu dēļ (tehniskais stāvoklis, laika apstākļi);
- reisu nesakritība, piemēram, transporta kavēšana ceļojuma starpposmos, ja tiek kavēts sākumposms.

Balcia atlīdzina
Ēdienreizes, viesnīcu, transportu uz/no viesnīcas (dienas limits 100 EUR);
Izdevumus par apmaksātu viesnīcu (limits 100 EUR par nakti);
Ceļojuma biļešu apmaiņu, 50 % no cenas starpības, kas izveidojas no iepriekš iegādātām biļetēm un jaunajām biļetēm, bet nepārsniedzot summu 200 EUR.

Svarīgi, lai pieteiktu apdrošināšanu, ir jāvēršas pie pārvadātāja, lai saņemtu izziņu par transporta aizkavēšanos vai atcelšanu.

Balcia jāiesniedz
Lidojuma aizkavēšanas vai atcelšanas gadījumā:
- Izziņa no aviokompānijas par lidojuma aizkavēšanos, lidojuma atcelšanu vai vietas atteikumu ar iemeslu;
- Aviobiļetes vai iesēšanās talona kopija;
- Čeki par ēšanas, transporta un viesnīcas pakalpojumiem.

Reisu atiešanas-pienākšanas laiku nesakritības:
- Izziņa no aviokompānijas par lidojuma aizkavēšanos, lidojuma atcelšanu vai vietas atteikumu ar iemeslu;
- Aviobiļetes (jaunās biļetes kopija, neizmatotās aviobiļetes vai iesēšanās talons);
- Čeki par jaunas biļetes iegādi;
- Čeki par viesnīcas izdevumiem starpposmā, ja tāda tika izmantota.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, zvani uz Balcia palīdzības tālruni: +371 6581 8365, e-pasts: citadele@balcia.lv.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?