/ Uzņēmumiem / Maksājumu kartes / Norēķinu kartes darbiniekiem

Norēķinu kartes darbiniekiem

Norēķinu karte darbiniekiem MasterCard

Lai Jūs un Jūsu darbinieki saņemtu jaunas priekšrocības un iespējas vēl efektīvāk izmantot savu laiku un līdzekļus, aicinām Jūs kļūt par mūsu partneri.

Veicot ikmēneša algu pārskaitījumus uz kontiem Citadelē, Jūsu uzņēmums:

  • ietaupīs laiku un līdzekļus, kas būtu jātērē, veicot pārskaitījumus uz dažādām bankām;
  • vienkārši un ērti veiks algu pārskaitījumus, izmantojot internetbanku vai elektronisko norēķinu sistēmu Digifirma – tos var ērti importēt no Jūsu algu aprēķinu programmas un uzreiz nosūtīt bankai to izpildei;
  • nodrošinās ātru algu ieskaitīšanu darbinieku kontos;
  • saņems pilnu servisu darbinieku algas karšu un uzņēmuma karšu noformēšanā, t. i., dokumentu aizpildīšanu, karšu piegādi un profesionālas konsultācijas.

Ja Jūsu darbinieki saņems algu Citadeles kontā un izmantos Citadeles norēķinu kartes, uzņēmumam nebūs jāuzņemas nekādas papildu izmaksas, taču Jūsu darbinieki varēs izmantot daudzas karšu priekšrocības:

Nepieciešamie dokumenti:

Esošiem Bankas klientiem:

  • Uzņēmuma pārstāvja (-u) identifikācijas dokuments (-i) – pase vai ID karte;
  • Kartes lietotāja identifikācijas dokuments – pase vai ID karte.

Potenciāliem bankas klientiem:

  • Uzņēmuma reģistrācijas apliecība vai Uzņēmumu reģistra (UR) lēmums par komercsabiedrības ierakstīšanu Komercreģistrā*;
  • Uzņēmuma pārstāvju pilnvaru apstiprinošie dokumenti (piem. UR lēmums vai izziņa)*;
  • Kartes lietotāja identifikācijas dokuments – pase vai ID karte;
  • Uzņēmuma pārstāvja (-u) identifikācijas dokuments (-i) – pase vai ID karte.

Pieteikties kartei




* Ja Jums nav pieejami minētie dokumenti, Banka piedāvā iespēju aizstāt šos dokumentus ar izrakstu no Lursoft datu bāzes. Šī pakalpojuma cena ir 7.50 EUR. Noformējot kādu no uzņēmuma komplektiem, šis pakalpojums tiks nodrošināts bez maksas.