/ Uzņēmumiem / Maksājumu kartes / Norēķinu karte uzņēmumiem

Norēķinu karte uzņēmumiem


Norēķinu karte uzņēmumiem paredzēta norēķiniem par precēm un pakalpojumiem, skaidras naudas izņemšanai vai iemaksai bankomātos, bankas Citadele klientu apkalpošanas centros. Norēķinu karte ir piesaistīta uzņēmuma norēķinu-kontam, līdz ar to tiek vienkāršota uzņēmuma grāmatvedības uzskaite, jo visi darījumi pārskatāmi konta izrakstā.

Kā Norēķinu karti var noformēt starptautisko maksājumu karti Maestro. Konta valūta pēc izvēles var būt ASV dolāri vai eiro.

Priekšrocības:

  • Karšu izmantošana vienkāršo iepirkumu veikšanu vairumtirdzniecības darījumos, kad par precēm nav iespējams veikt pēcapmaksu, jo norēķinu var veikt preces vai pakalpojuma saņemšanas brīdī ietaupot klienta laiku un naudu
  • Iespēja noteikt katra kartes lietotāja dienas limitu, ko var iztērēt pirkumos un saņemt skaidrā naudā bankas automātos, bankas Citadele klientu apkalpošanas centros
  • Ja kartes īpašniekam ir internetbankas pieslēgums, kartes nozaudēšanas vai nozagšanas gadījumā to iespējams patstāvīgi nobloķēt internetbankā jau uzreiz pēc negadījuma
  • Lietojot Norēķinu karti, tiek novērsts risks, kas saistīts ar skaidras naudas pārvadāšanu
  • Ja uzņēmumā ir vairāki darbinieki, kas veic norēķinus, tad uzņēmuma Norēķinu kartes kontam var pievienot vairākas maksājumu kartes
  • Izdevīgas atlaides sadarbības partneru pakalpojumiem.

Iespējas:

  • Izņemt skaidru naudu bankās un bankomātos visā pasaulē
  • Bez papildu komisijas maksas norēķināties par precēm un pakalpojumiem visā pasaulē (USD kartēm tiek piemērota komisijas maksa)
  • Veikt pirkumus ārzemēs, nedomājot par valūtas konvertāciju
  • Atbloķēt vai nomainīt PIN kodu Citadele bankomātos
  • Bez maksas pieslēgt Citadele internetbanku

Nepieciešamie dokumenti

Esošiem Bankas klientiem:

  • Uzņēmuma pārstāvja (-u) identifikācijas dokuments (-i) – pase vai ID karte;
  • Kartes lietotāja identifikācijas dokuments - pase vai ID karte

Potenciāliem bankas klientiem:

  • Uzņēmuma reģistrācijas apliecība vai Uzņēmumu reģistra (UR) lēmums par komercsabiedrības ierakstīšanu Komercreģistrā*;
  • Uzņēmuma pārstāvju pilnvaru apstiprinošie dokumenti (piem. UR lēmums vai izziņa)*;
  • Kartes lietotāja identifikācijas dokuments – pase vai ID karte;
  • Uzņēmuma pārstāvja (-u) identifikācijas dokuments (-i) – pase vai ID karte.

Pieteikties kartei




* Ja Jums nav pieejami minētie dokumenti, Banka piedāvā iespēju aizstāt šos dokumentus ar izrakstu no Lursoft datu bāzes. Šī pakalpojuma cena ir 5 EUR. Noformējot kādu no uzņēmuma komplektiem, šis pakalpojums tiks nodrošināts bez maksas.