Valsts garantētās atlīdzības izmaksas kārtība AS “PNB Banka” klientiem

1. Kurās bankas Citadele filiālēs notiks garantēto atlīdzību izmaksa?

Rīgā:

  • Filiāle “Citadele” (Rīgā, Republikas laukumā 2 A)
  • Klientu apkalpošanas centrs “MOLS” (Rīgā, Krasta ielā 46)
  • Klientu apkalpošanas centrā “Spice Home”(Jaunmoku iela 13, Rīgā)
  • Klientu apkalpošanas centrā “Akropole”(Maskavas iela 257, Rīgā);

Ārpus Rīgas:

  • Liepājas filiāle (Liepājā, Liela ielā 12)
  • Ventspils filiāle (Ventspilī, Pils ielā 17)
  • Talsu filiāle (Talsos, Lielā ielā 4)
  • Bauskas filiāle (Bauskā, Pionieru ielā 2)
  • Jelgavas filiāle (Jelgavā, Mātera ielā 23/25)
  • Jēkabpils filiāle (Jēkabpilī, Brīvības ielā 140/142-7)
  • Daugavpils filiāle (Daugavpilī, Rīgas ielā 34)
  • Rēzeknes filiāle (Rēzeknē, Galdnieku ielā 8)
  • Cēsu filiāle (Cēsīs, Raunas ielā 13)
  • Valmieras filiāle (Valmierā, Diakonāta ielā 6)

Privātpersonām (rezidentiem) kontu iespējams atvērt visās bankas Citadele filiālēs visā Latvijā, kā arī Citadeles mobilajā lietotnē un mājaslapas sadaļā Kļūsti par klientu.

2. Kas var saņemt valsts garantēto atlīdzību?

Atbilstoši Noguldījumu garantiju likumam, valsts garantēto atlīdzību var saņemt AS “PNB Banka” Latvijas un starptautiskie klienti – privātpersonas un juridiskās personas – kam AS “PNB Banka” ir noguldījumi. Par noguldītāja līdzekļiem tiek uzskatīti algu un pensiju konti, norēķinu konti, krājkonti, termiņnoguldījumi u.c. Uz tiem attiecas valsts garantētā atlīdzība.

 

3. Kurās AS “PNB Banka” filiālēs jāpiesakās VSAA maksājumu saņēmējiem?

Informāciju par konkrētās filiāles darba laiku lūdzu skatiet AS “PNB Banka” mājaslapā.

  • Rīgas iela 59, Daugavpils. P–P: 09.00–18.00, S: slēgts, Sv: slēgts
  • Valkas iela 3, Daugavpils, P–P: 09.00–18.00, S: slēgts, Sv: slēgts

4. Kāda ir pieteikšanās kārtība?

Lai maksimāli vienkāršotu pieteikšanās un izmaksu kārtību, esam izstrādājuši sistēmu katrai klientu grupai. Tā ir šāda:

Privātpersona, VSAA maksājumu (pabalstu/pensiju) saņēmējs, bez konta bankā Citadele:

No 22.08.2019. dodieties uz noteiktām AS "PNB Banka" filiālēm (skat. 4. punktā), dokumentu parakstīšanai līdzi ņemot pasi vai ID karti. Jums būs automātiski atvērts norēķinu konts bankā Citadele un ieskaitīta garantētā atlīdzība.

Aicināsim Jūs rakstīt iesniegumu par naudas pārskaitīšanu citas bankas kontā vai varēsiet noformēt bankas Citadele pakalpojumus.

Ja Jūs izvēlēsieties naudu saņemt jebkuras citas bankas kontā, tā tiks pārskaitīta pēc dokumentu apstrādes. Naudas pārskaitījums notiks tāpat kā jebkurš standarta eiro pārskaitījums uz citu banku.

Ja naudu izvēlēsieties saņemt bankas Citadele kontā, tad turpat bez maksas varēsiet noformēt visus nepieciešamos dokumentus konta apkalpošanai. Ja izvēlēsieties internetbanku, tā kopā ar izmaksāto atlīdzību būs pieejama līdz dienas beigām. Norēķinu karti saņemsiet pa pastu 2 darba dienu laikā, un turpmāk varēsiet to izmantot norēķiniem un skaidras naudas izņemšanai.

Turpat Jums būs iespēja aizpildīt iesniegumu VSAA par turpmāko pabalstu/pensiju saņemšanu bankā Citadele vai paziņot VSAA par vēlmi to saņemt citas bankas kontā.

Privātpersona, VSAA maksājumu (pabalstu/pensiju) saņēmējs, ar kontu bankā Citadele:
No 22.08.2019. garantētā atlīdzība automātiski būs ieskaitīta Jūsu norēķinu kontā bankā Citadele.

! Atceraties iesniegt iesniegumu VSAA par turpmāko pabalstu/pensiju (to var izdarīt arī bankā Citadele).

Privātpersona, kas nav VSAA maksājumu (pabalstu/pensiju) saņēmējs, rezidents ar jau esošu kontu bankā Citadele:
Aizpildiet pieteikumu par garantēto atlīdzību saņemšanu internetbankā vai bankas Citadele filiālē. Jūsu garantētā atlīdzība tiks pārskaitīta uz Jūsu kontu bankā Citadele vai Jūsu pieteikumā norādīto uz Jūsu vārda atvērto kontu jebkurā kredītiestādē vai finanšu iestādē.

Privātpersona, kas nav VSAA maksājumu (pabalstu/pensiju) saņēmējs, rezidents bez konta bankā Citadele:
Dodieties uz bankas Citadele filiāli (skat. 4. punktu), līdzi ņemot pasi vai ID karti un saņemiet garantēto atlīdzību ar pārskaitījumu uz savu kontu jebkurā kredītiestādē vai finanšu iestādē vai atveriet norēķinu kontu bankā Citadele, uz kuru pārskaitīt Jums pienākošos garantēto atlīdzību.

Privātpersona, nerezidents ar jau esošu kontu bankā Citadele:
Aizpildiet pieteikumu par garantēto atlīdzību saņemšanu internetbankā vai bankas Citadele filiālē. Jūsu garantētā atlīdzība tiks pārskaitīta uz Jūsu kontu bankā Citadele vai Jūsu pieteikumā norādīto uz Jūsu vārda atvērto kontu jebkurā kredītiestādē vai finanšu iestādē. Apkalpošanai filiālē zvaniet uz bankas Citadele informatīvo tālruni +371 67010033 un vienojieties par tikšanos.

Privātpersona, nerezidents bez konta bankā Citadele:
Zvaniet uz bankas Citadele informatīvo tālruni +371 67010033 vai aizpildiet formu tiešsaistē un vienojieties par tikšanos. Pēc tam dodieties uz bankas Citadele filiāli Republikas laukumā 2A, Rīgā, līdzi ņemot pasi vai ID karti un saņemiet garantēto atlīdzību ar pārskaitījumu uz savu kontu jebkurā kredītiestādē vai finanšu iestādē.

Juridiska persona, rezidents/nerezidents ar jau esošu kontu bankā Citadele:
Aizpildiet pieteikumu par garantēto atlīdzību saņemšanu internetbankā vai bankas Citadele filiālē. Jūsu garantētā atlīdzība tiks pārskaitīta uz Jūsu kontu bankā Citadele vai Jūsu pieteikumā norādīto uz Jūsu vārda atvērto kontu jebkurā kredītiestādē vai finanšu iestādē. Apkalpošanai filiālē zvaniet uz bankas Citadele informatīvo tālruni +371 67010033 un vienojieties par tikšanos.

Juridiska persona, rezidents bez konta bankā Citadele:
Zvaniet uz bankas Citadele informatīvo tālruni +371 67010033 un vienojieties par tikšanos. Pēc tam dodieties uz iepriekš norādītām filiālēm, identificējieties un saņemiet garantēto atlīdzību ar pārskaitījumu uz savu kontu jebkurā kredītiestādē vai finanšu iestādē. Apsveriet iespēju arī atvērt kontu banka Citadele un saņemt garantēto atlīdzību uz Jūsu kontu bankā Citadele.

Juridiska persona, nerezidents bez konta bankā Citadele:
Zvaniet uz bankas Citadele informatīvo tālruni +371 67010033 vai aizpildiet formu tiešsaistē un vienojieties par tikšanos. Pēc tam dodieties uz bankas Citadele filiāli Republikas laukumā 2A, Rīgā, identificējieties un saņemiet garantēto atlīdzību ar pārskaitījumu uz savu kontu jebkurā kredītiestādē vai finanšu iestādē.

5. Kādā laika periodā var saņemt valsts garantēto atlīdzību?

Valsts garantētajai atlīdzībai ir iespējams pieteikties no dienas, kad sākta valsts garantēto atlīdzību izmaksa, tātad no 2019. gada 22. augusta. Garantēto atlīdzību varēs saņemt piecu gadu laikā.

Tālrunis uzziņām

67010000

Biežāk uzdotie jautājumi