Ko darīt, ja pēc 1. aprīļa īsziņu ar autorizācijas kodu nesaņemšu?

Īsziņu ar autorizācijas kodu banka nosūtīs uzreiz, tiklīdz tiks veikta darbība internetbankā vai mobilajā aplikācijā, kuras apstiprināšanai būs nepieciešams papildu autorizācijas kods. Dažreiz īsziņas piegāde var aizkavēties no bankas neatkarīgu iemeslu dēļ (slikts mobilā operatora tīkla pārklājums vai tīkla pārslodze utml.). Ja īsziņa netiek saņemta minūtes laikā pēc tam, kad esiet nonācis parakstīšanas solī, īsziņu var pieprasīt atkārtoti (līdz trijām reizēm). Ja tomēr neviena no īsziņām netika saņemta, iemesls visticamāk ir saistīts ar mobilā tīkla operatora pakalpojumiem vai pašu mobilo tālruni. Lūdzam šajā gadījumā sazināties ar bankas operatoru.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Zvani 6701 0000 vai raksti info@citadele.lv