Ko darīt, ja pēc 14. septembra īsziņu ar autorizācijas kodu nesaņemšu?

Īsziņu ar autorizācijas kodu nosūtīsim tev uzreiz, tiklīdz internetbankā vai mobilajā lietotnē veiksi darbību, kuras apstiprināšanai nepieciešams papildu autorizācijas kods. Dažreiz īsziņas piegāde var aizkavēties no mums neatkarīgu iemeslu dēļ (nepietiekams mobilā operatora tīkla pārklājums, tīkla pārslodze u.tml. gadījumi). Ja īsziņu nesaņem minūtes laikā, pieprasi to atkārtoti (līdz trīs reizēm). Ja tomēr neizdodas saņemt nevienu no īsziņām, iemesls visticamāk ir saistīts ar mobilā tīkla operatora pakalpojumiem vai pašu mobilo tālruni. Šādā gadījumā, lūdzu, sazinies ar mums pa diennakts tālruni 67010000.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Zvani 6701 0000 vai raksti info@citadele.lv