Kādos gadījumos mobilajā lietotnē var nestrādāt pirksta nospieduma/TouchID funkcija?

  1. Gadījumos, kad mobilā lietotne trīs reizes pēc kārtas nav atpazinusi pirksta nospiedumu. Šādos gadījumos tiks automātiski piedāvāts ievadīt PIN kodu.
  2. Ja esi iOS telefona lietotājs, tad TouchID funkciju var bloķēt telefona operētājsistēma. Tas notiek, piemēram, kad pirksta nospiedums telefonā netiek atpazīts astoņas reizes pēc kārtas. Šajā gadījumā nepieciešams vispirms pašā telefonā atbloķēt pirksta nospieduma funkciju, lai to atkal varētu lietot mobilajā lietotnē.
  3. Ja telefonā pievienosi jaunu pirksta nospiedumu, pirksta nospieduma funkcija tiks mobilajā lietotnē atslēgta strādāt drošības apsvērumu dēļ. Šajā gadījumā jāveic pirksta nospieduma atkārtota aktivizācija mobilajā lietotnē, lai atkal varētu to izmantot, lai pieslēgtos vai apstiprinātu maksājumus.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Zvani 6701 0000 vai raksti info@citadele.lv