Vai MobileSCAN var atslēgt?

Jā, MobileSCAN atslēgšanu var veikt četros veidos:

  • Mobilās lietotnes sākuma ekrānā (pirms pieslēgšanās), nospiežot uz pogas "MobileSCAN" un tad augšējā stūrī uz "Atslēgt"
  • Ieiet mobilās lietotnes sadaļā “Vairāk”, tad sadaļā “Iestatījumi” un nospiest pogu “Atvienot”
  • Ieiet internetbankas sadaļā “Mobilie pakalpojumi” un atslēgt nepieciešamo ierīci
  • Zvanīt klientu apkalpošanas centram (+371) 6701 0000 un lūgt, lai veic MobileSCAN bloķēšanu

Jāņem vērā, ka, lai atsāktu lietot MobileSCAN, būs jāveic atkārtota MobileSCAN aktivizācija. To var izdarīt savā internetbankā, mobilajā lietotnē vai jebkurā bankas Citadele filiālē, ņemot līdzi derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un, ja iespējams, iepriekš saņemto MobileSCAN aktivizācijas licenci.

 

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Zvani 6701 0000 vai raksti info@citadele.lv