Ko darīt, ja MobileSCAN ir nobloķēts?

Ievadot nepareizu MobileSCAN PIN kodu 5 reizes pēc kārtas, MobileSCAN tiks bloķēts.

MobileSCAN nobloķēšanas gadījumā, lietotājam ir jāatslēdz MobileSCAN un jāveic atkārtota MobileSCAN aktivizācija. To var izdarīt savā internetbankā, mobilajā lietotnē vai ierodoties bankas Citadele filiālē ar derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un, ja iespējams, iepriekš saņemto MobileSCAN aktivizācijas licenci, lai klātienē veiktu atkārtotu MobileSCAN aktivizāciju.

Veicot MobileSCAN atkārtotu aktivizāciju attālināti, jāņem vērā, ka MobileSCAN darījumu limiti var samazināties.

Atkārtota aktivizācija esošās licences ietvaros ir bez maksas.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Zvani 6701 0000 vai raksti info@citadele.lv