MobileSCAN

Vienmēr līdzi!

Citadeles mobilajā aplikācijā iebūvēta autorizācijas ierīce, ko iespējams aktivizēt, ja lieto mobilo ierīci ar Apple iOS vai Android operētājsistēmu. Aktivizējot MobileSCAN, varēsi lietot savu internetbanku jebkurā brīdī, neuztraucoties par to, vai kodu karte/kalkulators ir līdzi vai nē. Viss, kas nepieciešams, lai iegūtu autorizācijas kodu un piekļūtu internetbankai, ir tava mobilā ierīce ar Citadeles mobilo aplikāciju, kurā aktivizēts MobileSCAN un tevis izdomāts 5 ciparu PIN kods.

Lai pieslēgtos saviem kontiem no Citadele mobilās aplikācijas, vairs nav jāmeklē kodu karte vai kalkulators. Pietiek ar pieslēgšanās vārdu, paroli un MobileSCAN 5 ciparu PIN kodu. Aktivizējot Ātrās pieslēgšanās funkciju - pietiek ar MobileSCAN 5 ciparu PIN kodu.

Kā aktivizēt MobileSCAN

  • Lai sāktu lietot MobileSCAN, vispirms nepieciešams savā internetbankā vai jebkurā bankas Citadele filiālē saņemt MobileSCAN licenci.
  • Ja tev jau ir MobileSCAN licence un vēlies aktivizēt MobileSCAN atkārtoti vai uz citas ierīces – to vari izdarīt savā internetbankā vai jebkurā bankas Citadele filiālē, līdzi ņemot derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un aktivizācijas licenci.
  • Izmantojot vienu licenci, MobileSCAN var aktivizēt uz līdz pat trijām mobilajām ierīcēm.
  • MobileSCAN jebkurā brīdī var atslēgt Citadeles mobilās aplikācijas uzstādījumos vai savā internetbankā sadaļā MobileSCAN, bet licence joprojām paliks aktīva, kas nozīmē, ka jebkurā brīdī MobileSCAN varēsi atkal aktivizēt.

MobileSCAN lietošanai nepieciešams

Kas jāzina par MobileSCAN

  • Ja internetbankā pārvaldi ne tikai savus, bet arī citus kontus (uzņēmuma, vecāku, sievas/vīra utt.), tad, pieslēdzoties internetbankai ar MobileSCAN, tos redzēsi tikai tad, kad būs saņemta konta īpašnieka atļauja. Atļauju konta īpašnieks var piešķirt savā internetbankā, nosūtot brīvas formas rīkojumu ar tekstu „Lūdzu, piešķirt VĀRDS UZVĀRDS (personas kods XXXXXX-XXXXX) atļauju pārvaldīt manus kontus pilnā režīmā, izmantojot autorizācijas ierīci MobileSCAN ar licences Nr. XXXXXXXX”, vai atnākot uz jebkuru bankas Citadele filiāli visā Latvijā un parakstot attiecīgo iesniegumu. 
  • Filiālē izsniegtā MobileSCAN licence jāsaglabā, ja vēlēsies atkārtoti aktivizēt MobileSCAN bankas Citadele filiālē nevis internetbankā.
  • MobileSCAN ir iespējams izmantot paralēli ar citām autorizācijas ierīcēm, bet vienas internetbankas sesijas laikā var izmantot tikai viena veida autorizācijas ierīci.
  • Mobilās ierīces, uz kurām aktivizēts MobileSCAN, vari kontrolēt (aktivizēt un atslēgtsavā internetbankā, sadaļā MobileSCAN.
  • Mobilās ierīces drošības līmenis ir atkarīgs no ierīces ražotāja un klienta uzstādījumiem konkrētajā mobilajā ierīcē. Atbilstoši ierīces drošības līmenim, aktivizējot MobileSCAN, tiek noteikti maksājumu limiti. Tāpat maksājumu limiti var atšķirties, aktivizējot MobileSCAN internetbankā, bet tos iespējams palielināt, atnākot uz jebkuru bankas Citadele filiāli.
  • MobileSCAN PIN kodu iespējams nomainīt bankas Citadele mobilās aplikācijas iestatījumos. Ja PIN kods aizmirsts, MobileSCAN jāatslēdz un jāaktivizē no jauna savā internetbankā, autorizējoties ar citu tavā rīcībā esošu autorizācijas ierīci, vai bankas Citadele filiālē, līdzi ņemot derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un aktivizācijas licenci.
  • Ja ievadīsi nepareizu MobileSCAN PIN kodu 5 reizes pēc kārtas, MobileSCAN tiks bloķēts. MobileSCAN nobloķēšanas gadījumā, tas jāaktivizē atkārtoti, savā internetbankā, autorizējoties ar citu tavā rīcībā esošu autorizācijas ierīci, vai, ierodoties bankas Citadele filiālē ar derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un aktivizācijas licenci.
  • Atkārtota MobileSCAN aktivizācija esošās licences ietvaros ir bez maksas.
  • Mobilās ierīces pazaudēšanas/nozagšanas gadījumā, nekavējoties jāzvana 67010000 un jāziņo, lai bloķētu MobileSCAN konkrētajā mobilajā ierīcē vai, to vari izdarīt arī savā internetbankā sadaļā MobileSCAN, autorizējoties ar citu tavā rīcībā esošu autorizācijas ierīci.
  • Tagad MobileSCAN autorizācijas kodu gan pieslēdzoties internetbankai, gan parakstot maksājumus, vari nosūtīt uz internetbanku, tas vairs nav jāpārraksta!

Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes par MobileSCAN
Cenrādis