MobileSCAN

Vienmēr līdzi!

Citadeles mobilajā aplikācijā iebūvēta autorizācijas ierīce, ko iespējams aktivizēt, ja lietojat mobilo ierīci ar Apple iOS vai Android operētājsistēmu. Aktivizējot MobileSCAN, Jūs varēsiet lietot savu internetbanku jebkurā brīdī, neuztraucoties par to, vai kodu karte/kalkulators ir līdzi vai nē. Viss, kas nepieciešams, lai iegūtu autorizācijas kodu un piekļūtu internetbankai, ir jūsu mobilā ierīce ar Citadeles mobilo aplikāciju, kurā aktivizēts MobileSCAN un jūsu izdomātais 5 ciparu PIN kods.

Lai pieslēgtos internetbankai no Citadele mobilās aplikācijas, jums vairs nav jāmeklē kodu karte vai kalkulators. Pietiek ar pieslēgšanās vārdu, paroli un MobileSCAN 5 ciparu PIN kodu.

Kā aktivizēt MobileSCAN

  • Lai sāktu lietot MobileSCAN, vispirms nepieciešams saņemt MobileSCAN licenci – to var saņemt savā internetbankā vai jebkurā bankas Citadele filiālē.
  • Ja jums jau ir MobileSCAN licence un vēlaties aktivizēt MobileSCAN atkārtoti vai uz citas ierīces – to varat izdarīt savā internetbankā vai jebkurā bankas Citadele filiālē, līdzi ņemot derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un aktivizācijas licenci.
  • Izmantojot vienu licenci MobileSCAN var aktivizēt uz līdz pat trijām mobilajām ierīcēm.
  • MobileSCAN jebkurā brīdī var atslēgt Citadeles mobilās aplikācijas uzstādījumos vai savā internetbankā sadaļā MobileSCAN. Bet licence joprojām būs aktīva un varēsiet atkal pievienot MobileSCAN jebkurā brīdī.

MobileSCAN lietošanai nepieciešams

Kas jāzina par MobileSCAN

  • Ja internetbankā pārvaldāt ne tikai savus, bet arī citus kontus (uzņēmuma, vecāku, sievas/vīra utt.), tad, pieslēdzoties internetbankai ar MobileSCAN, Jūs tos redzēsiet tikai tad, kad būs saņemta konta īpašnieka atļauja. Atļauju konta īpašnieks Jums var piešķirt savā internetbankā, nosūtot brīvas formas rīkojumu ar tekstu „Lūdzu, piešķirt XXXXX (personas kods XXXXXX-XXXXX) atļauju pārvaldīt manus kontus pilnā režīmā, izmantojot autorizācijas ierīci MobileSCAN, aktivizācijas licences Nr. XXXXXXXX”, vai atnākot uz jebkuru bankas Citadele filiāli visā Latvijā un parakstot attiecīgo iesniegumu. 
  • Filiālē izsniegtā MobileSCAN licence jāsaglabā, ja vēlēsieties pieslēgt MobileSCAN bankas Citadele filiālē.
  • MobileSCAN ir iespējams izmantot paralēli ar citām autorizācijas ierīcēm, bet vienas internetbankas sesijas laikā var izmantot tikai viena veida autorizācijas ierīci.
  • Savā internetbankā, sadaļā MobileSCAN, varat aktivizēt papildus vai atslēgt  esošās  MobileSCAN ierīces.
  • Mobilās ierīces drošības līmenis ir atkarīgs no ierīces ražotāja un klienta uzstādījumiem konkrētajā mobilajā ierīcē. Atbilstoši ierīces drošības līmenim, aktivizējot MobileSCAN, tiek noteikti maksājumu limiti. Tāpat maksājumu limiti var atšķirties, aktivizējot MobileSCAN internetbankā, bet tos iespējams palielināt, atnākot uz jebkuru bankas Citadele filiāli.
  • MobileSCAN PIN kodu iespējams nomainīt bankas Citadele mobilajā aplikācijā MobileSCAN uzstādījumu sadaļā. Ja PIN kods aizmirsts, MobileSCAN jāatslēdz un jāaktivizē no jauna savā internetbankā vai bankas Citadele filiālē, līdzi ņemot derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un aktivizācijas licenci.
  • Ja ievadīsiet nepareizu MobileSCAN PIN kodu 5 reizes pēc kārtas, MobileSCAN tiks bloķēts. MobileSCAN nobloķēšanas gadījumā, tas jāaktivizē atkārtoti, savā internetbankā, autorizējoties ar citu jūsu rīcībā esošu autorizācijas ierīci vai, ierodoties bankas Citadele filiālē ar derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un aktivizācijas licenci.
  • Atkārtota MobileSCAN aktivizācija esošās licences ietvaros ir bez maksas.
  • Mobilās ierīces pazaudēšanas/nozagšanas gadījumā, nekavējoties jāzvana 67010000 un jāziņo, lai bloķētu MobileSCAN konkrētajā mobilajā ierīcē vai, to var izdarīt arī savā internetbankā sadaļā MobileSCAN, autorizējoties ar citu jūsu rīcībā esošu autorizācijas ierīci..

Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes par MobileSCAN

Cenrādis

Vēlaties uzzināt vairāk?

Zvaniet 67010000 vai rakstiet info@citadele.lv