Maksājumi ar kodu karti un īsziņā saņemto kodu

Šabloni un "baltais saraksts"

Izmaiņas kodu karšu lietošanā no 1.04.2017.
Jautājumi un atbildes par kodu karšu lietošanu

Kā veikt maksājumu, izmantojot kodu karti un īsziņā saņemto kodu

Aizpildi nepieciešamo maksājuma informāciju (kā līdz šim), spied Tālāk un nokļūsi pie maksājuma parakstīšanas, kur:

  • Vēlreiz uzmanīgi pārbaudi maksājuma informāciju
  • Ievadi kodu no kodu kartes
  • Sagaidi īsziņu ar 5 ciparu autorizācijas kodu (īsziņa ar kodu uz tavu mobilā tālruņa numuru tika nosūtīta automātiski) un ievadi atbilstošajā laukā

Ja īsziņa neatnāk 30 sekunžu laikā, izmanto iespēju pieprasīt īsziņu atkārtoti, nospiežot pogu Nosūtīt atkārtoti:

Iespēju pieprasīt nosūtīt īsziņu atkārtoti var izmantot maksimāli 3 reizes. Pēc trešas reizes tiks attēlots paziņojums, ka iespējams ir traucējumi mobilo tīklu darbībā. Šajā gadījumā iesakam sazināties ar mums pa tālruni 67010000, lai pārliecinātos, vai bankas rīcībā ir pareizs tavs mobilā tālruņa numurs:

Kā izveidot uzticamo saņēmēju sarakstu – tā saucamo “balto sarakstu”

Brīdī, kad veic maksājumu, tev ir iespēja saglabāt šablonu/uzticamo saņēmēju, lai nākotnē varētu veikt pārskaitījumus šim saņēmējam, ievadot tikai kodu no kodu kartes.

Ja vēlies pievienot jauno saņēmēju saviem šabloniem, klikšķini uz izvēlnes Izveidot jauno šablonu, ieraksti šablona nosaukumu un ievadi kodu no kodu kartes un īsziņā saņemto kodu.

Lai veiktu pārskaitījumus tikai ar kodu karti saņēmējiem no jau esošiem šabloniem, pietiek atzīmēt izvēlni Atjaunot informāciju šablonā vienu reizi, veicot maksājumu, un turpmāk varēsi veikt maksājumus šim saņēmējam, izmantojot tikai kodu karti.

Lūdzam papildus pievērst uzmanību, ka, parakstot maksājumu paku, kur vismaz viens maksājums atbilst kritērijiem, lai tā apstiprināšanai būs nepieciešams īsziņā saņemtais kods, tad arī visu maksājumu paku vajadzēs apstiprināt ar kodu karti un īsziņā saņemto kodu.

Un, ja autorizējot maksājumu paku, kādu no maksājumiem izdzēsīsi, tad nepieciešams nospiest pogu Nosūtīt jauno kodu, lai sistēma varētu nosūtīt jauno. Dzēšot maksājumu no pakas, vecais kods vairs nebūs derīgs.

Vēlies uzzināt vairāk?

Zvani 67010000 vai raksti info@citadele.lv