Jaunums GO3 kalkulatora lietotājiem

No 2019. gada 14. septembra GO3 kodu kalkulators kļūs vēl drošāks.  Turpmāk, lai veiktu noteiktas darbības internetbankā vai mobilajā lietotnē, piemēram, maksājumu uz citu banku, papildu kodam no kalkulatora būs jāievada arī autorizācijas kods. To  nosūtīsim bez maksas īsziņā uz tavu telefona numuru, ko būsi norādījis internetbankā.

Kāda izskatīsies bankas sūtītā īsziņa?

Papildu kods, ko nosūtīsim īsziņā, sastāvēs no 5 cipariem un būs derīgs tikai konkrēta darījuma apstiprināšanai.

Latvijā reģistrēto tālruņu numuru īpašniekiem šajā īsziņā iekļausim arī informāciju par darījumu, ko klients gatavojas veikt. Ja tas būs maksājums, īsziņā redzēsi summu un saņēmēja konta numuru.

Kā tas strādās?

Nonākot darījuma apstiprināšanas solī, ieraudzīsi divus kodu ievades laukus.

Sagaidi bankas sūtīto īsziņu (ja 1 minūtes laikā to nesaņemsi, internetbankā vai mobilajā lietotnē parādīsies poga "Nosūtīt SMS vēlreiz") un ievadi tajā redzamo kodu atbilstošajā laukā.

Nākamajā laukā ievadi prasīto kodu no sava GO3 kalkulatora.

Pārbaudi, vai informācija par darījumu ir pareiza gan īsziņā, gan internetbankas vai mobilās lietotnes ekrānā.

Ja viss ir pareizi, ievadi kodu un pabeidz darījumu. Ja informācija nesakrīt, nekavējoties zvani mums pa tālruni 67010000.                

Svarīgi!

Autorizācijas kodu nosūtīsim tev īsziņā uzreiz pēc nonākšanas darījuma parakstīšanas solī, kur agrāk ievadīji tikai kodu no GO3 kalkulatora. Ja tomēr izlemsi darījumu mainīt, piemēram, labot saņēmēja konta numuru un/vai summu, tev īsziņā nosūtīsim jaunu kodu, un iepriekšējais kods vairs nebūs derīgs. Ja mainīsi tikai saņēmējam domāto informāciju (maksājuma pamatojumu), jauns SMS kods sūtīts netiks. Tāpēc, ja esi mainījis saņēmēja konta numuru un/vai summu, noteikti izmanto jauno kodu.

Lai maksājumi ritētu gludi un mēs varētu tev nosūtīt īsziņas ar kodiem, lūdzu, pārliecinies, ka bankā esi reģistrējis pareizo tālruņa numuru, ko lieto šobrīd.

Ja līdz 2019.gada 14. septembrim nebūsi bankā reģistrējis savu mobilā tālruņa numuru (to var izdarīt internetbankā, sadaļā Parametri > Kontaktinformācija), internetbankas un mobilās lietotnes izmantošana ar GO3 kalkulatoru būs ierobežota (uz citām bankām varēsi veikt tikai ierobežotus maksājumus; nevarēsi parakstīt līgumus, rīkojumus bankai; nevarēsi arī mainīt savus klienta datus). Lai varētu turpināt pilnvērtīgi lietot kodu kalkulatoru, tev būs jāzvana 67010000 vai, ja nevarēsi identificēt sevi telefoniski, jādodas uz tuvāko  Citadeles filiāli vai klientu apkalpošanas centru , ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu, un jāveic tālruņa numura reģistrācija.

Ja esi juridiskās personas pārstāvis, tad lietotāja mobilā tālruņa numuru vari mainīt, zvanot uz 67010000 un identificējot sevi; apmeklējot tuvāko Citadeles filiāli, vai vēl līdz 2019. gada 14.septembrim vari uzrakstīt brīvas formas rīkojumu internetbankā (sadaļā Sarakste ar banku → Rīkojums bankai).

Būtiski! Ja tev ir GO3 un Citadeles mobilā lietotne, 2019.gada septembrī būs nepieciešams atjaunot lietotnes versiju!