ikona1

Konsjeržu serviss

Galvenās lietišķa cilvēka vērtības mūsdienās ir laiks un informācija. Ja jums ir svarīgi taupīt laiku, nevis izšķiest to vajadzīgās informācijas meklējumos, Konsjeržu serviss ir domāts tieši jums. Jūsu laika taupīšanas dienesta laipno un vienmēr pozitīvi noskaņoto speciālistu rīcībā ir milzīga praktiskā pieredze un profesionālo zināšanu bagāža. Viņu galvenais mērķis ir ne tikai ar nevainojamu precizitāti izpildīt visas jūsu vēlēšanās, bet arī patīkami pārsteigt jūs ar savu spēju līmeni. Viņi ne vien atradīs risinājumu — viņi atradīs labāko risinājumu un visizdevīgāko variantu.

  • pulkstenis-ikona

    Kad laiks ir prioritāte

    Mūsdienās darbdienas ir maksimāli piesātinātas ar notikumiem, un laiks kļūst nenovērtējams. Saudzīga attieksme pret to ir mūsu galvenā prioritāte. Sapulces nokavēšanai nepārdomātu lidojumu savienojumu dēļ var būt daudz nopietnākas sekas nekā vienkāršas neērtības. Mūsu uzdevums ir padarīt perfektu laika plānošanu par jūsu dzīves standartu.

  • “Ikviens zina, ka lidojums no Rīgas uz Maskavu aizņem pusotru stundu, savukārt hokeja periods ilgst 20 minūtes. Tomēr kā visātrāk aizlidot uz Bora Bora un kuru viesnīcu tur izvēlēties? Cik ilgs laiks vajadzīgs, lai nosūtītu ziedus uz Parīzi? Cikos sākas koncerts Nacionālajā operā? Jums nav jāatceras visa šī informācija! Piezvaniet mums, un mēs palīdzēsim atrisināt šo un daudzas citas problēmas, bet jūs šajā laikā varēsit mierīgi nodarboties ar svarīgākām lietām.”

    – Valentīns Ivanovs. Konsjeržu serviss

    Kad laiks ir prioritāte

  • Kad ir svarīgi pārsteigt

    Skaisti brīži ir vēl patīkamāki, kad tie pienāk negaidīti. Ja pēkšņi, saviļņojoši pārsteigumi un izsmalcinātas dāvanas ir neatņemama jūsu stila daļa, Konsjeržu serviss darīs visu, lai iepriecinātu jūs un jūsu mīļos. Eleganta velte, kas savlaicīgi piegādāta līdz pat slieksnim, vai rožu pušķis otrā pasaules malā — mēs parūpēsimies, lai jums izdodas no sirds iepriecināt mīļoto cilvēku.

  • “Var nopirkt dārgu lietu, var pasniegt iepriekš palūgtu dāvanu, tomēr patiešām patīkami ir sagādāt pārsteigumu. Pastāstiet mums, kam un kādā situācijā ir jāpasniedz dāvana, un mēs palīdzēsim jums atrast labāko, elegantāko un negaidītāko dāvanu, kas būs vislabāk piemērota tieši jūsu tuviniekiem un akcentēs jūsu stilu.”

    – Marija Kapina. Konsjeržu serviss

    Kad ir svarīgi pārsteigt

  • Kad personīga attieksme nosaka visu

    Individuāla pieeja katram klientam sniedz mums iespēju kļūt par jūsu uzticamu sabiedroto. Izpētot jūsu gaumi un paradumus, mēs turpinām uzlabot sadarbību, lai, veicot ikvienu uzdevumu, maksimāli precīzi rīkotos saskaņā ar jūsu stilu. Uzticiet savus plānus profesionāļiem, un jūs pārliecināsities, ka katram uzdevumam tiks veltīta maksimāla uzmanība.

  • “Ja internetā varētu atrast pilnīgi visu, konsjerži nebūtu vajadzīgi. Internetā ir daudz noderīgas informācijas, tomēr tur jūs neatradīsit individuālus padomus un ieteikumus. Turklāt, pētot neierobežotu informācijas apjomu, jūs zaudējat laiku, ko varētu izmantot kam svarīgākam. Mēs ar prieku piedāvājam jums pieredzi, vairāku gadu praktisku risinājumu kolekciju, sākot no galdiņa rezervēšanas restorānā līdz pat optimālā maršruta līdz bibliotēkai izveidošanai. Protams, jūsu tālrunī ir GPS, tomēr, ticiet man, tas jums nepiedāvās tik labu maršrutu, kā to spēs konsjeržs, neatkarīgi no tā, vai šī jums ir jauna pilsēta vai vieta, kur esat bijis desmitiem reižu.”

    – Valentīns Ivanovs. Konsjeržu serviss

    Kad personīga attieksme nosaka visu

ikona1

Vienmēr soli priekšā

Konsjeržu serviss ir profesionāls palīgs ikvienā situācijā jebkurā pasaules vietā. Tas nodrošinās veiksmīgu laika plānošanu, ekskluzīvas priekšrocības un negaidītas iespējas tieši tad, kad jums tas ir nepieciešams. Ņujorkā un Maskavā, no agra rīta līdz vēlam vakaram, no pirmdienas līdz svētdienai — jebkurā laikā un vietā jums ir kāds, kam uzticēt savas vēlmes.

ikona5

Visu diennakti,
Bez brīvdienām

Visā pasaulē

qrww

Ieskenēt un pievienot kontaktpersonām

teksts

Konsjeržu serviss —
tie esam mēs

ikona-lukturis

Konsjeržs — vēsture un mūsdienas

Konsjeržu servisa vēsture aizsākas viduslaikos, kad aristokrātu pilīs un turīgo pilsētnieku rezidencēs sulainim sāka uzticēt īpašu lomu un pienākumus. Vārds concierge ir radies no franču comte des cierges, ko var tulkot ‘sveču turētājs’. Šim sulainim pilī bija jāpavada īpašnieks un viņa viesi, rādot ceļu un atverot durvis. Laika gaitā konsjerža pienākumu loks kļuva plašāks, un mūsdienās šī pakalpojuma sniedzēji spēj piepildīt gandrīz jebkuru klienta vēlmi. Visā pasaulē ir pieejami dažādu līmeņu konsjeržu pakalpojumi, un vienu no visbiežāk sastopamajiem automātiski saņem augstākās klases maksājumu karšu īpašnieki. «Citadeles» Konsjeržu serviss ir pirmais šāda veida pakalpojumu sniedzējs Latvijā un Lietuvā. 2013. gadā «Citadeles» Konsjeržu serviss ieguva galveno klientu piešķirto balvu banku pakalpojumu jomā Latvijā — «Zelta monēta 2013». Klientu atzinība ir vissvarīgākais mūsu servisa profesionalitātes un daudzpusības apliecinājums.

Top