Personas datu apstrāde/Kāpēc bankas jautā?

Es aizpildīju klientu anketu, bet tiklīdz nospiežu “tālāk”, lapa vēlreiz tiek atjaunota. Kāpēc tā?

Ja lapa vēlreiz tiek atjaunota, visdrīzāk anketā informācija ir norādīta nepilnīgi vai pieļauta kļūda. Vēlreiz pārbaudi, vai anketā nav palikuši neaizpildīti lauki, kas atzīmēti ar sarkanu rāmi. Blakus parādīsies teksts, kas paskaidro kļūdas iemeslu. 

Visbiežākās kļūdas ir:

  • atzīmēji, ka tava adrese ir mainījusies, taču to neievadīji;
  • adreses laukā izvēlējies valsti, taču nenorādīji pārējo informāciju; ja adrese nav jāatjauno, valsti nav nepieciešams atzīmēt; 
  • ievadīji nederīgus datus, piemēram, pie tālruņa numura ierakstīji burtus (ja tev nav mājas tālruņa, atstāj šo lauku tukšu); 
  • pie ienākumu struktūras atzīmēji lauku “cits”, taču nenorādīji to.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?